Întrebări frecvente

Cum pot obține o ofertă de preţ pentru un sejur?

Este posibilă verificarea disponibilităţii camerelor şi rezervarea prin intermediul site-ului www.hotelvitalfelix.ro, dar ne puteţi  contacta şi telefonic  sau în scris la: 0771241344  / rezervari@hotelvitalfelix.ro

Este necesar un avans?

Da. Pentru efectuarea rezervărilor, clienţii vor achita un avans din valoarea totală a serviciilor turistice solicitate. Plata se va face în baza facturii proforme emisă de S.C. VITAL FELIX S.R.L. şi  transmisă prin e-mail după confirmarea disponibilității spațiilor de cazare solicitate. Plata avansului se poate face prin virament bancar sau card de credit/debit.

Ce facilităţi spa sunt incluse în tariful de cazare?

  • Accesul la piscina interioară sau saună este gratuit.
  • Accesul în salină este gratuit. Ședinţele sunt disponibile, în intervalul 10:00-21:00. Se recomandă şedinte de câte 60 de minute.

Care sunt modalităţile de plată agreate?

Acceptăm plata cash, cu cardul, prin transfer bancar sau cu vouchere de vacanță Sodexo, Edenred şi UpRomania.

Este necesară rezervare pentru utilizarea saunei?

Nu, dar este recomandat să anuntați în prealabil recepția hotelului privind ora la care doriți să utilizați sauna pentru a ne asigura că temperatura este adecvată.

Cum pot rezerva o şedinţă de masaj?

Puteţi rezerva tratamente şi masaje telefonic la: 0771241344 sau adresându-vă direct la recepţia hotelului.

Politica de anulare: Din respect pentru ceilalţi oaspeți, anulările sau reprogramările se fac cu minim 4 ore înaintea orei stabilite. Anulările efectuate cu mai puţin de 2 ore înaintea orei programate iniţial, vor atrage plata unei penalizări de 100% din valoarea tratamentului.

Camera dispune de masa de calcat?

Nu, dar la cerere vă putem pune la dispoziţie. Utilizarea este gratuită.

Se permite accesul animalelor?

Nu se permite accesul animalelor de companie în hotel.

Este wifi în cladire?

Da, serviciul este gratuit. La recepţie vi se dă un username şi o parolă

Hotelul ofera un serviciu de spălătorie pentru clienţi?

Se poate cere acest serviciu, hotelul beneficiind de serviciile unei spălătorii externe. Serviciul este taxabil.

Până la ce oră ne putem caza?

Cazarea se poate face în intervalul:  15:00 – 21.00. 

*În cazul în care sosiţi după orele 21:00 vă rugăm să ne anunţaţi telefonic sau prin email.

Se poate beneficia de un early check in sau un late check out?

Se pot acorda în functie de disponibilitatea camerelor. Vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau în scris la: 0771241344  / rezervari@hotelvitalfelix.ro.

Organizaţi transfer de la /pentru aeroport /gară ?

Nu, dar vă putem consilia privind cele mai potrivite mijloace de transport pentru dvs.

Parcarea este gratuită? Trebuie rezervat locul auto anticipat?

Hotelul dispune de parcare privată, nu este nevoie de o rezervare în prealabil pentru locul auto

La ce oră trebuie să eliberam camerele în ziua plecării?

Camerele se vor elibera până la ora 12.00. În cazul în care doriţi să vă prelungiţi şederea, după eliberarea camerei o taxa de late-check-out va fi aplicată:

  • În cazul în care doriți să eliberați camera mai târziu de orele 12:00, dar fără sa depășiți orele 18:00 vă rugăm să ne anunțați cu minim 7 zile înainte, în scris la adresa: rezervari@hotelvitalfelix.ro, iar dacă disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la recepţie o taxă suplimentară ”late check-out” reprezentând 30% din tariful de cazare al unei camere, fără mic dejun.
  • În cazul in care doriți sa eliberați camera mai târziu de orele 18:00 sunteți obligat să ne anunțați cu minim 7 zile înainte, în scris la adresa: rezervari@hotelvitalfelix.ro, iar dacă disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la recepție o taxă suplimentară ”late check-out” reprezentând valoarea unei nopți de cazare, fără mic dejun.
  • Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

Locurile la piscină se pot rezerva?

Nu este posibilă rezervarea locurilor la piscină.

Sunt furnizate prosoape pentru piscină?

În cameră găsiţi prosoape pentru piscină.

Care este adancimea maximă a bazinelor?

Adâncimea maximă a piscinei interioare este de 150 cm. În cazul piscinelor exterioare adâncimea este de 160 cm, respectiv 50 cm în cazul piscinei pentru copii.

Se poate rezerva o cameră pentru nefumători?

Toate camerele de hotel sunt pentru nefumători. Se poate fuma însă pe balconul camerei sau în zonele externe ale hotelului special amenajate ca zone de fumat.

Hotelul dispune de lift şi rampă de acces?

Da.

Care sunt intervalele orare în care se poate servi masa?

Mic dejun : 8:00-10:00
Cină: 19:00-21:00

* Persoanele care doresc un mic dejun înainte de ora 8:00 sau mai târziu de ora 10:00 se pot adresa recepţiei. Se pot oferi sandvișuri ambalate corespunzător, doar în urma unei cereri concludente.

Servicii extra:

  •   Pat suplimentar 100 lei/noapte
  •   Copiii cu vârste cuprinse între 0-8 ani au gratuitate atât la cazare cât şi la micul dejun & cină, dacă dorm în același pat cu parinţii (fără solicitare pat suplimentar)
  •   Copiii cu vârste cuprinse între 8-12 ani achită 50% din contravaloarea meselor (mic dejun sau cină)
  •   Copiii cu vârste  cuprinse între 12-18 ani achită 75% din contravaloarea meselor (mic dejun sau cină)
Open chat